Jeśli masz problemy z e-hulajnogą TIER lub potrzebujesz pomocy, możesz zadzwonić na infolinię TIER. W tej praktycznej wskazówce dowiesz się, jak skontaktować się z obsługą klienta i jakie są inne opcje.
Infolinia TIER - możesz się z Tobą skontaktować pod tym numerem telefonu
TIER oferuje infolinię serwisową, z którą można się skontaktować codziennie od 8:00 do 20:00.
Możesz uzyskać pomoc dla Niemiec pod numerem +49 30 568 386 51.
W Austrii zadzwoń pod numer +43 720 817110.
Jeśli jesteś w Szwajcarii, zadzwoń pod numer +41 43 505 14 62.
Alternatywnie możesz również wysłać wiadomość e-mail do obsługi klienta, która jest adresowana na następujący adres e-mail: support@tier.app.
Infolinia TIER - Kiedy należy skontaktować się z pomocą techniczną?
Obsługa klienta TIER jest łatwo dostępna dla klientów dzięki infolinii i kontaktowi przez e-mail. Na większość pytań można szybko odpowiedzieć, korzystając ze strony wsparcia TIER. Jeśli nadal masz problem, którego nie można rozwiązać za pomocą pomocy oferowanej online, możesz skontaktować się z pomocą techniczną. Może to być konieczne w następujących przypadkach:
Nieprawidłowe obliczenie przejazdu - Jeśli niewłaściwie naliczono opłatę za przejazd lub jeśli nie możesz dokończyć podróży, a minutnik nadal działa, nasza pomoc jest dla Ciebie dostępna.
Uszkodzenie pojazdu - Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia pojazdu związane z bezpieczeństwem, powinieneś skontaktować się z obsługą klienta, aby pojazd mógł zostać naprawiony jak najszybciej.
Pojazd się nie uruchamia — jeśli odblokowałeś skuter i nadal nie możesz jechać, powinieneś również zadzwonić do obsługi klienta, aby móc zakończyć podróż lub uzyskać pomoc w odjeździe.
Weryfikacja prawa jazdy - Aby móc jeździć na hulajnodze, musisz zweryfikować swoje prawo jazdy. Jeśli masz z tym problem, obsługa klienta również może Ci pomóc.
W następnej praktycznej wskazówce przedstawimy przegląd tego, jak wysokie są koszty wynajmu e-skutera od TIER.